GlamM-Team

IN DE MEDIA

Doorheen de jaren heb ik wel wat media aandacht gekregen doordat ik steeds een trendsetter ben geweest. Ik kwam met nieuwigheden en had een andere visie. Hierdoor haalde ik bijvoorbeeld de media met BV's op podia, voor magazines en voor TV. 

De media aandacht kwam vanzelf doordat ik opviel door mijn specifieke look, mijn andere kijk op de zaken en mijn kennis van de job en mijn rustige aard.De interviews volgden elkaar snel op. Er waren interviews vlak voor shows, opnames, shoots, …  

Er kwamen verschillende interviews voor ROB tv waarbij ik vol trots en passie over mijn job mocht vertellen in het weekendprogramma. Ik mocht zelfs Voor ROB tv even het Suikerrock festival verslaan en mensen interviewen.

Er volgden artikels in magazines zoals Feeling, Flair, For Lovers, Gezond,…  met tips en tricks over make-up, kapsels en styling.

Het ontwerpen van de make-up bus werd ook door de pers gevolgd. Ik was de voorganger van al de foodtrucks en andere trucks die tot op heden events bijwonen.

Ik kwam ook als eerste met workshops en make-overs op de markt. En dit was, uiteraard, weer stof voor de pers.

En ik kan wel zeggen dat een welgekende Griekse stylist destijds mijn idee over de stylingbus en de make-overs die erin gebeurden, naar zich toe getrokken heeft en er een programma rond maakte. Een idee dat ik maanden ervoor had ingezonden naar de desbetreffende zender.

De looks, het enthousiasme en de grootte van mijn Glamm team trok ook steeds zoveel aandacht dat we vaak in de media verschenen.

Meermaals heb ik , alleen of samen met mijn team, op podia gestaan om het grote publiek wegwijs te helpen in de wereld van make-up en kapsels, of om meer info te geven over de gemaakte make-overs. Flair en For Lovers waren hier  vaste klant.

Benieuwd? 

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x